poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Nowy krzyż w Altance

Wczoraj pojechaliśmy na wycieczkę rowerową, oczywiście nie omieszkałem zabrać aparatu. Troszkę wiało, ale pogoda była ładna. Moja pasja uwieczniania przydrożnych krzyży może się wydać nieco dziwna, ale traktuję jej jako bardzo intrygujący element polskiego krajobrazu i wyraz tradycji. Tym razem zauważyłem że koło Altanki pojawił się nowy krzyż. W miejsce starego drewnianego postawiono nowy dosyć ciekawy, bo  inkrustowany pasem chromowanej blachy, która odbijała w pogodny dzień lazur nieba, tworząc bardzo ciekawy efekt. Owo chromowanie pewnie zmatowieje z biegiem czasu pod wpływem warunków atmosferycznych, ale mam nadzieję że zachowa się na zdjęciu.




Oczywiście nie fotografuję jedynie krzyży i kapliczek. Lubię osobliwości i piękno krajobrazu w każdym wydaniu. Krajobrazów, starych chat i polnych kwiatów.




2 komentarze:

  1. czy mi się wydaje czy w krzyżu odbija się niebo

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie jest :) Ma chromowaną inkrustację.

      Usuń