piątek, 23 grudnia 2016

Spokojnych i wesołych

Miałem pomysł, by zadedykować dla stałych moich gości kartę dla każdego, ale stwierdziłem, że może to nie najlepszy pomysł, bo jeszcze pominę kogoś ważnego? A mam i takich czytelników, którym wcale nie zależy na życzeniach akurat Bożonarodzeniowych, więc są też życzenia noworoczne. Więc... przesyłam kilka kart w klimacie "vintage". lub jak kto woli retro. 

Są z różnych krajów...

Jak myślicie, kogo chcą zobaczyć te dzieci?


Węgierska stajenka...


Babcia i choinkowe opowieści...


Śnieg dopiero w nowym roku?


Wianka mu się zachciało z nowym rokiem :)


Boże Narodzenie bez aniołów, jak makowiec bez maku!


Wiecie, że w Norwegii na Boże Narodzenie chowało się miotły, żeby czarownice nie latały po nocy?



XIII wieczny kościół św Marcina w Bowness of Windermere. Ciekaw jestem mszy i nagłośnienia w takiej budowli. 


Nie byłbym sobą, gdybym nie zamieścił karty szczególnej... Naszej tradycyjnej szopki.


Niech wam się wszystkim szczęści moi drodzy!

8 komentarzy:

  1. Piękne te kartki, każda w innym stylu. Bajeczny ten kościół w Windermere, podjechać tak saniami i wmieszać sie w tłum kolędników.
    Czy to Twój zbiór?
    Dla Ciebie i twoich bliskich także wszystkiego radosnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam sobie te kartki i jedną wybrałam dla siebie [tą kartę szczególną...], a jedną z życzeniami dla Ciebie [też tą kartę szczególną...]. Zdrowia i radości w święta; niech się spełnią świąteczne życzenia, te łatwe i trudne do spełnienia. Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno i te, o których nie szepczemy wcale. Niech się spełnią wszystkie krok po kroku, tego życzę na Święta i w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzekła szósta z kolei.
    Wesołych świąt! Spokoju, radości i zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co notka to uczę się czegoś nowego.Już wiem czemu mnie tak ciągnie do Norwegii:D

    Dziękuję za życzenia,a Tobie życzę żeby Cię wena nie opuściła i do pisania bloga i do pisania książki.Tobie i Twojej rodzinie również niech się szczęści i spokojnych świąt dla Was:)
    Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  5. .. śliczne kartki, każda niezwykła na swój sposób..
    .. dziękuję za wspaniałe życzenia

    Magicznego czasu Świątecznegoo
    Pełnego Radości i Uśmiechu,
    Moc Zdrówka, Szczęścia i spokoju
    życzę Tobie i Twoim Bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i piękne kartki, spokojnych Świąt...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki. Bardzo za nie dziękuję.
    Najpiękniejszego Bożego Narodzenia Ci życzę...
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, szczęśliwych, pełnych magii i smakołyków Świąt, Rademenesie:) Nieustająco wnikliwego zmysłu obserwacyjnego, ciętego języka i ostrego pióra nie tylko od święta;)
    p.s. zgłaszam reklamację;) bo chociaż wszystkie kartki są wyjątkowe to nie ma wśród nich takiej dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń