niedziela, 23 kwietnia 2017

Niedziela 23 kwietnia

Czyli dzień taki jak inne, a zarazem niepodobny do żadnego.
Problemy ze wstaniem i funkcjonowaniem przeniosły się na całą rodzinę. Lenistwo owładnęło nas całkowicie...

Przykra wiadomość, jednak to taka, że zmarł Witold Pyrkosz. Jego rola Balcerka w "Alternatywach 4" to dla mnie mistrzostwo świata. Zatem już tylko "Nuta", został z ekipy "Va Banku". 




Czytam o sondażu, czy Polacy chcieliby na prezydenta Tuska, czy Dudę... Wygrywa Tusk, co mi przypomina scenę z filmu "Ostatni Skaut", kiedy Willis przyłapując kumpla na baraszkowaniu z żoną, pyta się: "W twarz, czy brzuch?". Chodziło o zmarkowanie ciosu w odpowiednią część ciała. I tak powinny być zredagowane kwestionariusze wyborcze. "Czy chcesz, żeby Polskę dobijał teraz:..." i nazwy partii i kandydatów. Albo, który sektor państwa mamy rozmontować? 
Wziąłbym też udział chętnie w innym sondażu, mianowicie "Który z polityków powinien siedzieć w więzieniu". Doszło by pewnie do przepełnienia więzień, ale bezpieczniej by może było wypuścić niektórych, co tam siedzą, niż głosować w wyborach i dawać niektórym możliwość rządzenia krajem.

W Francji mają niewesoło również. Już wiadomo, że pierwszą turę wygrał Macron, czyli lepsza opcja z punktu widzenia Polski i Europy. Chyba że w drugiej turze skrajne głosy spadną na LePen. Wtedy może być w Eurpie nader ciekawie...

Powoli oddalam się od polityki, na rzecz innych ciekawych rzeczy, o których pewnie wspomnę niebawem...




6 komentarzy:

  1. Dlatego się oddalasz, bo polityka jest przewidywalna ?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Role Pyrkosza w Janosiku i Alternatywy 4 należą do moich ulubionych, jak to mówią, odchodzi stara gwardia...
    A o politykach to żal język strzępić, bo co opcja, to gorsze przykłady :-(
    W ogóle na świecie nieciekawie się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja akurat w sobotę miałem dzień lenia, w niedzielę byłem bardziej pracowity, Pyrkosz to był gość, lubiłem go jako aktora, ciekawe porównanie jeżeli chodzi o dudę i tuska, po wynikach wyborów we Francji widzę, że zupełnie Francja nie wie kto ma nią rządzić, 4 kandydatów z takimi samymi prawie wynikami

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda - są sprawy czy rzeczy dużo ciekawsze od polityki.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie codziennie jest "dzień lenia" a za to wszystko winię choróbsko.
    Myślę, że aktora Witolda Pyrkosza ["pyrkosz, pyrkosz i nie jedziesz"] wspominać będziemy jeszcze długo. Wspaniałe role.
    W sondażach nie biorę udziału. Politycy tak podzieli nasz naród, że przy najbliższych wyborach będą chyba znikome różnice i ktokolwiek by nie wygrał, druga połowa wyborców będzie niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. polityka, nawet mi się nie chce tego komentować. masz rację to jest wybór pod tytułem: czy lepiej dostać w brzuch czy w twarz. i tak od wielu lat, wybieramy lepsze zło...szkoda

    OdpowiedzUsuń