poniedziałek, 17 kwietnia 2017

When A Blind Man Cries

Czasem życie może się odwrócić....



11 komentarzy:

  1. Przepiękne. Popłakałam sobie od rana.
    Bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że to było pozytywne płakanie.

      Usuń
  2. Piękna historia, wzruszyłam sie także, szkoda, że w prawdziwym życiu rzadko tak bywa...
    (wkradł się mały błąd w tytule)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, nie spodziewałem się że ta piosenka wzbudzi aż takie emocje.

      Usuń
  3. Taak> różne są koleje losu. Podobno - co komu pisane, to go nie ominie. Jednym się pięknie żyje, a inni mają wciąż pod górkę. Samo życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez chwil się zastanawiałem, skąd ja to znam? A to przecież Deep Purple ;) Muzyka doskonała, choć ja nie lubię takich obrazkowych podkładów. Zdecydowanie wolę dowolność wyobrażeń podczas słuchania takich „kawałków” i w takich razach jestem szczęśliwy, że nie znam angielskiego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład ma znaczenie drugorzędne, choć zdarza się, że teledysk broni muzyki.
      Tekst w sumie niewiele ma wspólnego z teledyskiem.

      Usuń
  5. Będę pesymistką, nic się nie odwraca...
    Chociaż fajnie by było...

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mozliwe. Bylam swiadkiem podobnych dramatycznych zmian w zyciu ludzi. Kiedy jedna osoba w rodzinie pojednala sie z Bogiem zycie calej rodziny odwrocilo sie na dobre. Dziekuje za podzielenie sie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń