poniedziałek, 26 października 2015

Wybory 2015

Już wiemy, kto będzie rządził. Wieszcze rozmaici, źle wróżą Polsce pod rządami Kaczora. Ja wyrosłem już z nadziei, że ten rząd wprowadzi jakieś cudowne zmiany, któe sprawią, że będzie dobrze. Sprawy potoczyły się chyba już za daleko na ich naprawę jest za późno. Głosowałem jednak za PISem, bo rząd PO wypalił się do cna, a jego przedstawiciele, są zupełnie oderwani od życia zwykłych ludzi. Nie wiem też, czy coś można jeszcze w naszym kraju bardziej zepsuć. Żeby nie było smutno napisałem dziś wiersz, czytając lamenty Michnika, jak to społeczeństwo polskie strzeliło sobie w stopę. Niech będzie zatytuowany "Nic już nie pomoże".

Nie pomogą już Michniki,
gdy zaszkodziły naleśniki
z kawiorem spożyte w Sowie,
nagrana po kryjomu spowiedź
i myśli rządzącej kliki
Przesądziły wyborów wyniki.

Lewactwo całe w strachu
będzie chyba wiać na zachód
bo w Polsce taki klimat
że, sorry - nie wytrzyma,
Nastanie Sodoma i Gomora
Remake "Wejścia Kaczora".
Skarży się Wojewódzki
Że nie pomaga picie wódki
I nawet z rozmowy u Zelnika
nic dobrego nie wynika
Ogólny brak wytycznych
dał mentalny stan krytyczny...
I Tusk nawet nie pomoże,
Kopaczowej niebodze
Dyć on pobiera pensje z Unii
W Polsce nie musi się trudzić
wciskając prostym ludziom lipę
że kraj nasz słynie dobrobytem.
I Karolak nie pomoże
Bo w teatrze puste loże
chamstwo nie chce na sztuki chodzić
Więc czas może się pomodlić
lub zacząć grać w jasełkach
jakiegoś grubego diabełka?
Jedni się cieszą, inni płaczą
A rodacy wnet zobaczą
kto blotki miał w rękawie
Komu asa przyniosło rozdanie.

5 komentarzy:

  1. Ja również z dwojga złego wolę PiS. PO nie ma kompletnie żadnych pomysłów ani na przyszłość Polski ani własnej partii a jeśli jakieś ma to tylko coraz gorsze a członkom Po wydaje się, że każdy Polak żyje na takim poziomie na jakim oni.
    PiS to mniejsze zło, ale cudów na pewno nie zdziała, poza tym jest lekki lęk przez tym co było, przed atmosferą spisków oraz przed tym, że usunięty w cień Kaczorek dorwie się do władzy i będzie rządził razem z Rydzykiem i wiele ustaw będzie rozpatrywanych nie pod kątem dobra obywatela a pod kątem religii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam inne obawy związane z ich samodzielnym rządzeniem, ale cóż... zobaczymy.

      Usuń
  2. .. cóż można by rzec? po prostu przekonać się musimy.. a co ma być to będzie .. ;)
    ..świetny wiersz ;p

    - pozdraiwam serdecznie.. :)
    [szept-mgielki]

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku nieco rozpaczałem po zobaczeniu wyników wyborów. Ale już powoli się przyzwyczajam i jednak zaczekam na to co przyniosą zmiany.

    Wiersz zgrabny. :) Podoba mi się bardzo.

    Pamiętasz o moim drugim blogu z wierszami?

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń