czwartek, 14 stycznia 2016

Chwalę się. Znów.

"Ziemia Sochaczewska", a konkretniej dziennikarka Agnieszka Poryszewska, przeprowadziła wywiad ze StarymSochaczewem, czyli z Tomkiem i ze mną. :) Cieszę się jak nie wiem co. Fakt miał miejsce przed świętami, nie zanotowałem go na bieżąco, bo nie miałem czasu, a potem mi wyleciało z głowy.



Wywiad w "Ziemi Sochaczewskiej"

Kolejne artykuły, tym razem swojego autorstwa mam zaplanowane na najbliższą przyszłość, zwłaszcza że jeszcze przed świętami nagrałem ciekawy wywiad z panią Teresą, mieszkanką stacji kolei wąskotorowej w Sochaczewie. Pani Teresa mieszkała tam z rodzicami jeszcze przed wojną, w chwili jej wybuchu miała 10 lat. Jest przy tym przemiłą osobą, bardzo ładnie i rzeczowo wypowiadała się o wydarzeniach z dzieciństwa.

Troszkę też pomagam dyrektorowi Muzeum Ziemi Sochaczewskiej i Pola Bitwy nad Bzurą w przygotowaniu Sochaczewskich Zeszytów Historycznych. Znajdzie się w nich kilka moich tekstów, w tym jeden muszę poprawić. 

To niestety odrywa mnie troszkę od blogowania. Ale laurkę warto sobie strzelić, co właśnie zrobiłem :)

1 komentarz:

  1. Brawo, brawo. Czekam na namiary tych artykułów
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń