czwartek, 4 sierpnia 2016

Malasa urodziny

Młody 27 lipca skończył 8 lat. Zamówiłem mu na tą okoliczność tort z, a jakże, Pokemonem.  Ostatnio niestety się nimi zainteresował. Mówię niestety, bo chcąc nie chcąc moja znajomość pokemonów ograniczająca się do nielicznych zapamiętanych z czasów młodzieńczych (w ogólniaku chyba byłem już na nie ciut za stary) zaczęła się niepomiernie rozrastać. Niestety, bo nic mnie tak nie wkurzało jak przystosowanie się do aktualnych mód na coś tam, ale przecież to jeszcze dziecko, więc się dziwię.
W sobotę poszaleliśmy trochę wszyscy z rodzinką - chrzestnymi młodego i moim bratem. Ubaw był naprawdę zacny, dobraliśmy się nawet do zabawek Młodego. Zainteresowanie wzbudziły cymbałki i tzw stereobox, który Małas odziedziczył po mnie.

Anka fascynuje się stereoboxem :)
Oglada rzekomo alkoholizujące się małpy.


Muszę przyznać, ledwo żyliśmy w niedzielę, ani ręką ani nogą nie chciało nam się ruszyć. Braciak mój pojechał dopiero w poniedziałek, znów ojciec nie mógł przeżyć bez auta. Trzymam kciuki, by dorobił się swojego.

2 komentarze:

  1. Malas ma urodziny dzień po mnie :) serdeczne życzenia zdrowia, pomyślności i sukcesów w szkole!
    U nas szał na pokemony tez trwa. Wszystko przez pokemon go. Ale nie powariowalismy i nie ściągniemy gry na tableta. Zostaje mu tylko oglądanie bajki na YouTubeie.kiedy ja byłam dzieckiem to oglądałam z bratem każdy odcinek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekko spóźnione życzenia dla Małasa, dużo zdrowia, sukcesów w szkole i poza nią, uśmiechu i spełnienia marzeń. :)

    Co do Pokemonów kiedyś strasznie się napaliłem na serial animowany o nich. Ale dość szybko mi minęło. Co do gry najnowszej o nich nie za bardzo rozumiem, co w niej ciekawego. Ale może już nie pamiętam za wiele z Pokemonów i stąd to niezrozumienie?

    Dzięki za uznanie. :) Akurat ten czas na Kaszubach był idealny do zdjęć.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń